czwartek, 8 listopada 2018

WOLNOŚC POGLĄDÓW I ICH PROPAGOWANIA

18 marca 2017 14:39
WOLNOŚĆ POGLĄDÓW I ICH PROPAGOWANIA CZYLI CZY W POLSCE PANUJE FASZYSTOWSKA DYKTATURA?

Wolno mi być komunistą czy socjalistą i głosić ,że komunizm i socjalizm to najlepsze z systemów gospodarczych i nikt tego nie może mi zabronić. To swoich racji mam prawo przekonywać innych. Wolno mi uważać ,że Rosja i Białoruś są naszymi przyjaciółmi i nikt nie ma prawa mnie za to karać. Mam prawo uważać ,że NATO i Izrael to nasi najwięksi wrogowie i nikt nie ma prawa mnie sądzić. Niestety Mateusz Piskorski nadal siedzi w areszcie i naród nie reaguje a jawni współpracownicy a być może i agenci Usraela i Izraela i Niemiec zasiadają w naszych władzach i działają na szkodę Polaków już 27 lat a naród nic nie mówi.

Art. 54. Zasada wolności poglądów
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.
1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.
2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej.

Powszechna Deklaracja Praw Człowieka

Artykuł 19
Każdy człowiek ma prawo wolności opinii i wyrażania jej; prawo to obejmuje swobodę posiadania niezależnej opinii, poszukiwania, otrzymywania i rozpowszechniania informacji i poglądów wszelkimi środkami, bez względu na granice.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witat wszystkich i proszę o merytoryczne komentarze. Są one niecenzurowane.